Kulturelle Faktoren in Der Internationalen Geschaftsentwicklung
- Onlinebasierte Moeglichkeiten Des Interkulturellen Marketings
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 279
- Udgivet:
- 11. december 2009
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 354 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kulturelle Faktoren in Der Internationalen Geschaftsentwicklung
Sebastian Vieregg untersucht, wie und in welchen Handlungsbereichen internationale Unternehmen durch interne und externe kulturelle Aspekte beeinflusst werden.
Brugerbedømmelser af Kulturelle Faktoren in Der Internationalen Geschaftsentwicklung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kulturelle Faktoren in Der Internationalen Geschaftsentwicklung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621