Kreativitat ALS Bestandteil Der Markenidentitat
- Ein Verhaltenstheoretischer Ansatz Zur Analyse Der Mitarbeiterkreativitat
indgår i Innovatives Markenmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 336
- Udgivet:
- 11. december 2009
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 431 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kreativitat ALS Bestandteil Der Markenidentitat
Dass Innovationen ihren Ursprung in kreativen Mitarbeitern haben, nimmt Evelyn Kästner zum Ausgangspunkt für eine verhaltenstheoretische Betrachtung der kreativitätsfördernden Determinanten im Unternehmenskontext.
Brugerbedømmelser af Kreativitat ALS Bestandteil Der Markenidentitat
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kreativitat ALS Bestandteil Der Markenidentitat findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621