Kreative metoder til dataindsamling
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 188
- Udgivet:
- 8. december 2022
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 175x210x12 mm.
- Vægt:
- 369 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kreative metoder til dataindsamling
De fleste, der arbejder med dataindsamling, har et repertoire af velkendte og velafprøvede metoder at ty til. De klassiske metoder som interviews og spørgeskemaundersøgelser ligger på rygraden og kan give solide data og viden. Men der kan opstå behov for noget nyt, der kan pirre nysgerrigheden og udfordre metodebevidstheden.
KREATIVE METODER TIL DATAINDSAMLING tilbyder konkrete greb og redskaber, som kan give dataindsamleren:
• En anden type viden og mere nuancerede svar fra informanterne.
• Et bredere repertoire af metoder til at variere, supplere og nuancerede klassiske dataindsamlingsmetoder.
• Nye muligheder for at kombinere metoder og skabe helt nye varianter.
Bogen er til alle, der arbejder med dataindsamling i evalueringer, undersøgelser, brugerinddragelse mv. Ledere, der søger nye metoder til at facilitere og indsamle perspektiver fra deres medarbejdere, kan også hente inspiration og ny viden her.
KREATIVE METODER TIL DATAINDSAMLING tilbyder konkrete greb og redskaber, som kan give dataindsamleren:
• En anden type viden og mere nuancerede svar fra informanterne.
• Et bredere repertoire af metoder til at variere, supplere og nuancerede klassiske dataindsamlingsmetoder.
• Nye muligheder for at kombinere metoder og skabe helt nye varianter.
Bogen er til alle, der arbejder med dataindsamling i evalueringer, undersøgelser, brugerinddragelse mv. Ledere, der søger nye metoder til at facilitere og indsamle perspektiver fra deres medarbejdere, kan også hente inspiration og ny viden her.
Brugerbedømmelser af Kreative metoder til dataindsamling
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kreative metoder til dataindsamling findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Krop og sind
- Reference, information og tværfaglige emner > Forskning og information: generelt > Forskningsmetoder: generelt
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi > Social forskning og statistik
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Forskningsledelse og udviklingsledelse
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621