Kotler, P: Marketing-Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 1040
- Udgivet:
- 9. august 2017
- Udgave:
- 17015
- Størrelse:
- 200x40x274 mm.
- Vægt:
- 2146 g.
- Kan forudbestilles.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kotler, P: Marketing-Management
Der Bestseller „Marketing-Management" von Philip Kotler ist das weltweit erfolgreichste Standardwerk im Marketing und wird weithin als die „Bibel des Marketing" bezeichnet. Die 15. Auflage von Marketing-Management ist ein Meilenstein in der langen und erfolgreichen Geschichte des Marktführers.
Brugerbedømmelser af Kotler, P: Marketing-Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kotler, P: Marketing-Management findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Lægevidenskab og sygepleje
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621