Koordination Von Marketing Und Vertrieb
- Determinanten, Gestaltungsdimensionen Und Erfolgsauswirkungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 215
- Udgivet:
- 26. oktober 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 286 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Koordination Von Marketing Und Vertrieb
Kerstin Haase setzt sich mit folgenden Themen auseinander: Erarbeitung und Systematisierung geeigneter Instrumente zur Koordination von Marketing und Vertrieb; Auswirkungen von Unternehmensfaktoren und Koordinationsmechanismen auf die Zusammenarbeit beider Bereiche; Einfluss des erreichten Koordinationsgrades auf den Unternehmenserfolg und das Ausmaß dysfunktionaler Konflikte
Brugerbedømmelser af Koordination Von Marketing Und Vertrieb
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Koordination Von Marketing Und Vertrieb findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621