Kooperationsmanagement Bei Der Vermarktung Von Telekommunikationsdiensten
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 343
- Udgivet:
- 25. oktober 1999
- Udgave:
- 1999
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 440 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kooperationsmanagement Bei Der Vermarktung Von Telekommunikationsdiensten
Auf der Basis einer Analyse von Wirkungen der anbieterseitigen Koordination und deren Einfluss auf die Auswahlentscheidungen der Nachfrager entwickelt der Autor ein Modell zur Identifikation, Auswahl und Steuerung von Kooperationspartnern.
Brugerbedømmelser af Kooperationsmanagement Bei Der Vermarktung Von Telekommunikationsdiensten
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kooperationsmanagement Bei Der Vermarktung Von Telekommunikationsdiensten findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621