Kooperation in Virtuellen Unternehmungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 453
- Udgivet:
- 29. juli 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x24 mm.
- Vægt:
- 542 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kooperation in Virtuellen Unternehmungen
Christian Marc Ringle weist nach, dass Unternehmen, die wiederholt an Virtuellen Verbünden partizipieren, nachhaltig positive Effekte auf die strategischen Erfolgsfaktoren Kosten, Qualität und Zeit erzielen. Er formuliert ein Kausalmodell, das auf dem Verfahren der Partial Least Squares (PLS)-Regressionsanalyse beruht und eigens empirisch erhobene Indikatorvariablen verwendet.
Brugerbedømmelser af Kooperation in Virtuellen Unternehmungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kooperation in Virtuellen Unternehmungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621