Konsumentenbilder ALS Produktive Fiktionen
- Eine Theoretische Und Ethnographische Untersuchung
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 219
- Udgivet:
- 24. april 2019
- Udgave:
- 12019
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 286 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Konsumentenbilder ALS Produktive Fiktionen
Robert Caspar Müller untersucht, wie Konsumentenbilder und die dahinterstehenden Menschenbilder theoretisch konstruiert und in Wissenschaft, Wirtschaft und Politik praktisch in Dienst genommen werden. Die im ersten Teil herausgearbeiteten Konsumentenbilder werden anschließend ethnographisch erforscht und so in den kulturellen Alltagspraktiken verschiedener Konsumenten sichtbar. Ziel der Arbeit ist es, Konsumentenbilder neu zu fundieren und als "produktive Fiktionen" zum Gegenstand aktueller verbraucherpolitischer Debatten zu machen.
Brugerbedømmelser af Konsumentenbilder ALS Produktive Fiktionen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Konsumentenbilder ALS Produktive Fiktionen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621