Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 317
- Udgivet:
- 24. januar 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 408 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich
Auf der Basis einer umfangreichen empirischen Studie bei B2B-Stromkunden untersucht Martina-Maria Peuser Markenkooperationen von Energieunternehmen mit energiebranchenfremden Unternehmen. Anhand der Betrachtung diverser Kooperationsalternativen identifiziert sie Wirkungszusammenhänge und erfolgsbestimmende Einflussfaktoren sowie konkrete Markenkompetenzprofile von Energieversorgern.
Brugerbedømmelser af Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621