Kommunikationsqualitat in Personlichen Kundenbeziehungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 293
- Udgivet:
- 26. august 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 385 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kommunikationsqualitat in Personlichen Kundenbeziehungen
Die Autorin entwickelt ein Modell zur Messung der Kommunikationsqualität in persönlichen Mitarbeiter-Kunde-Interaktionen. Darüber hinaus werden die Wirkungen der Kommunikationsqualität im Hinblick auf kommunikations-, leistungs- sowie beziehungsrelevante Größen in Mitarbeiter-Kunde-Interaktionen im Bereich Private Banking untersucht.
Brugerbedømmelser af Kommunikationsqualitat in Personlichen Kundenbeziehungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kommunikationsqualitat in Personlichen Kundenbeziehungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621