Kommunikationscontrolling in Verbindung Mit Zielgroessen Des Markenwertes
- Eine Methodische Herangehensweise Und Prufung an Einem Fallbeispiel
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 374
- Udgivet:
- 8. oktober 2009
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 210x148x21 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kommunikationscontrolling in Verbindung Mit Zielgroessen Des Markenwertes
Eva Julia Pfefferkorn entwickelt einen Ansatz des integrierten, markenwertbezogenen Kommunikationscontrolling, der den Wertbeitrag von kommunikativen Aktivitäten sowohl isoliert als auch integriert zu erfassen und zu quantifizieren vermag.
Brugerbedømmelser af Kommunikationscontrolling in Verbindung Mit Zielgroessen Des Markenwertes
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kommunikationscontrolling in Verbindung Mit Zielgroessen Des Markenwertes findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621