Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen
- Hvad, hvorfor og hvordan
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 360
- Udgivet:
- 26. januar 2024
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 200x320x18 mm.
- Vægt:
- 400 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen
Denne praksisnære bog er til dig, der studerer på en videregående uddannelse i service- og oplevelsesledelse (inden for områder som fx hospitality, turisme, sport og events, detailhandel og e-tail).
Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempler er internationale, mens andre er lokale eksempler fra Danmark, som du vil kunne genkende og let forholde dig til.
Du vil få styr på de grundlæggende (interkulturelle) principper og kompetencer inden for virksomhedskommunikation, såsom:
At kende og forstå målgruppen for dit budskab, herunder personer med en anden kulturel, social og faglig baggrund og at fastlægge de mest effektive medier til dine budskaber
At forstå interkulturelle kommunikationsprocesser
At bruge kulturel intelligens i din kommunikation
At kommunikere effektivt internt i virksomheden med kunderne
At deltage i nonverbal kommunikation
Bogens fem dele giver dig en dynamisk og praktisk læring gennem teoretiske perspektiver med talrige eksempler, udtalelser fra brancheeksperter og henvisninger til online indhold og opgaver. Nogle af de valgte eksempler er internationale, mens andre er lokale eksempler fra Danmark, som du vil kunne genkende og let forholde dig til.
Du vil få styr på de grundlæggende (interkulturelle) principper og kompetencer inden for virksomhedskommunikation, såsom:
At kende og forstå målgruppen for dit budskab, herunder personer med en anden kulturel, social og faglig baggrund og at fastlægge de mest effektive medier til dine budskaber
At forstå interkulturelle kommunikationsprocesser
At bruge kulturel intelligens i din kommunikation
At kommunikere effektivt internt i virksomheden med kunderne
At deltage i nonverbal kommunikation
Brugerbedømmelser af Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kommunikation og kultur i service- og oplevelsesbranchen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621