Kommunikation in Open Innovation-Prozessen Von Kleinen Unternehmen
indgår i Entrepreneurship serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 247
- Udgivet:
- 19. september 2018
- Udgave:
- 222019
- Størrelse:
- 148x210x14 mm.
- Vægt:
- 322 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Kommunikation in Open Innovation-Prozessen Von Kleinen Unternehmen
Inga Haase zeigt nicht nur, dass Kommunikation ein wichtiger Einflussfaktor im Kontext von Open Innovation ist, sondern auch, über welche Faktoren, Strukturen und Ebenen sie die Open Innovation-Prozesse und -Aktivitäten kleiner Unternehmen beeinflusst. Die Autorin analysiert in diesem Zusammenhang die einzelnen Bereiche Kommunikation, Innovation, Innovationskommunikation, Controlling und Wertschöpfung und stellt ihre Zusammenhänge, ihre Wechselwirkungen und damit ihre Bedeutung für das gesamte Unternehmen dar.
Brugerbedømmelser af Kommunikation in Open Innovation-Prozessen Von Kleinen Unternehmen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Kommunikation in Open Innovation-Prozessen Von Kleinen Unternehmen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621