De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Kodak and the Lens of Nostalgia

Bag om Kodak and the Lens of Nostalgia

A study of the advertising campaigns and marketing strategies launched by Kodak in the early years of snapshot photography. It demonstrates how these stand at the centre of a shift in American domestic life that goes deeper than technological innovations in cameras and film.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780813919591
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 31. maj 2000
  • Størrelse:
  • 229x160x19 mm.
  • Vægt:
  • 432 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Kodak and the Lens of Nostalgia

A study of the advertising campaigns and marketing strategies launched by Kodak in the early years of snapshot photography. It demonstrates how these stand at the centre of a shift in American domestic life that goes deeper than technological innovations in cameras and film.

Brugerbedømmelser af Kodak and the Lens of Nostalgia



Find lignende bøger
Bogen Kodak and the Lens of Nostalgia findes i følgende kategorier: