Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation
- Tools and Methods
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 350
- Udgivet:
- 15. oktober 2011
- Størrelse:
- 280x216x19 mm.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation
Outlines different tools and technologies that can be applied depending on the type of innovation an organization desires. This title provides advice on the different types of innovation, situations in which innovation may be useful and the role of knowledge and different tools and technologies to support it.
Brugerbedømmelser af Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Knowledge Management for Process, Organizational and Marketing Innovation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621