Knowledge Driven Service Innovation and Management
- IT Strategies for Business Alignment and Value Creation
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 354
- Udgivet:
- 30. november 2012
- Størrelse:
- 227x292x42 mm.
- Vægt:
- 1784 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Knowledge Driven Service Innovation and Management
Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organisations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.
Brugerbedømmelser af Knowledge Driven Service Innovation and Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Knowledge Driven Service Innovation and Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621