De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Key Concepts in Tourism

Bag om Key Concepts in Tourism

This book provides an accessible and comprehensive guide to the major themes, concepts, terms and theorists encountered by students of Tourism. Concepts are listed alphabetically and cross-referenced for ease of use. Tables and figures complement the text, and to help explain complex terminology.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403985026
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 21. Maj 2007
  • Størrelse:
  • 216x141x13 mm.
  • Vægt:
  • 276 g.
  • 2-3 uger.
  • 9. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Key Concepts in Tourism

This book provides an accessible and comprehensive guide to the major themes, concepts, terms and theorists encountered by students of Tourism. Concepts are listed alphabetically and cross-referenced for ease of use. Tables and figures complement the text, and to help explain complex terminology.

Brugerbedømmelser af Key Concepts in Tourism



Find lignende bøger
Bogen Key Concepts in Tourism findes i følgende kategorier: