De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Key Concepts in Marketing

Bag om Key Concepts in Marketing

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403915276
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 310
  • Udgivet:
  • 27. februar 2004
  • Størrelse:
  • 216x141x19 mm.
  • Vægt:
  • 416 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Key Concepts in Marketing

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.

Brugerbedømmelser af Key Concepts in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Key Concepts in Marketing findes i følgende kategorier: