Key Concepts in Business and Management Research Methods
indgår i Key Concepts serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 19. juli 2011
- Størrelse:
- 141x215x11 mm.
- Vægt:
- 212 g.
- 2-4 uger.
- 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Key Concepts in Business and Management Research Methods
A detailed yet concise handbook clarifying all the major terms needed for a thorough understanding of key research methodology concepts in business and management. An invaluable guide for students at all levels seeking assistance with projects, research proposals, dissertations and theses;
Brugerbedømmelser af Key Concepts in Business and Management Research Methods
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Key Concepts in Business and Management Research Methods findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621