De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Key Concepts in Business and Management Research Methods

Bag om Key Concepts in Business and Management Research Methods

A detailed yet concise handbook clarifying all the major terms needed for a thorough understanding of key research methodology concepts in business and management. An invaluable guide for students at all levels seeking assistance with projects, research proposals, dissertations and theses;

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230250338
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 19. juli 2011
  • Størrelse:
  • 141x215x11 mm.
  • Vægt:
  • 212 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Key Concepts in Business and Management Research Methods

A detailed yet concise handbook clarifying all the major terms needed for a thorough understanding of key research methodology concepts in business and management. An invaluable guide for students at all levels seeking assistance with projects, research proposals, dissertations and theses;

Brugerbedømmelser af Key Concepts in Business and Management Research Methods



Find lignende bøger
Bogen Key Concepts in Business and Management Research Methods findes i følgende kategorier: