Key Account Management, kompakt
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 88
- Udgivet:
- 5. december 2023
- Udgave:
- 23001
- Størrelse:
- 148x6x210 mm.
- Vægt:
- 127 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Key Account Management, kompakt
Das Buch zeigt, wie Kundenzufriedenheit zu Kundenbindung und zu einer Optimierung des Kundenwertes führt. Bestandskunden, insbesondere Groß- und Schlüsselkunden zu halten, zu begeistern und die Bedürfnisse im Buying Center zu befriedigen, ist eine wichtige Aufgabe für MitarbeiterInnen im Vertrieb und Key Account Management. Zufriedenheitsmessung ist ein zentrales Werkzeug für die nachhaltige Kundenentwicklung.
Brugerbedømmelser af Key Account Management, kompakt
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Key Account Management, kompakt findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Produktionsindustri > Køretogsindustri
- Lægevidenskab og sygepleje
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621