Keeping Up in a Down Economy: What the Best Companies do to Get Results in Tough Times
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 146
- Udgivet:
- 1. september 2009
- Størrelse:
- 152x8x229 mm.
- Vægt:
- 204 g.
- 2-3 uger.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Keeping Up in a Down Economy: What the Best Companies do to Get Results in Tough Times
Million-copy, bestselling business author Nelson ("1001 Ways to Reward Employees," and "Managing For Dummies]") creates a resource that explains how to enhance employee morale, performance, and productivity without spending a lot of money, time, or resources.
Brugerbedømmelser af Keeping Up in a Down Economy: What the Best Companies do to Get Results in Tough Times
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Keeping Up in a Down Economy: What the Best Companies do to Get Results in Tough Times findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Personaleledelse og HR-ledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kontorer og arbejdspladser > Arbejdsmønstre og arbejdspraksis
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621