Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
- Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 312
- Udgivet:
- 18. september 2017
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 145x212x26 mm.
- Vægt:
- 477 g.
- 1-3 hverdage.
- 6. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag er en fascinerende bog skrevet af Morten Münster. Udgivet i 2017 af Gyldendal Business, denne bog falder ind under genren af forretningslitteratur og er et must-read for enhver, der ønsker at forstå dynamikken i marketingverdenen. Münster, en anerkendt forfatter, har formået at skabe en bog, der er både informativ og underholdende. Med sin skarpe humor og indsigtsfulde observationer, tager han læseren med på en rejse gennem marketingverdenen, som er både oplysende og underholdende. Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag er en bog, der vil holde dig engageret fra start til slut. Udgivet af Gyldendal Business, en af de mest respekterede forlag i Danmark, er denne bog et værdifuldt tilføjelse til enhver forretningssamling.
Forlagets beskrivelse af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre.
Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.
Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.
Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign.
Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.
Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.
Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.
Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign.
Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.
Brugerbedømmelser af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
-
Pavlov dine kollegaer
-
God og sjov bog men gode eksempler fra erhvervslivets hverdag. Kan varmt anbefales.
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621