Journal of Research on Technology in Education: Engaging Learners in Emergency Transition to Online Learning During Covid-19
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 14. januar 2022
- Størrelse:
- 178x18x251 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Journal of Research on Technology in Education: Engaging Learners in Emergency Transition to Online Learning During Covid-19
This special issue of the Journal of Research on Technology in Education (JRTE) focuses on students' experiences with online learning during COVID-19. COVID-19 has had an unprecedented impact on educational systems in both K-12 and higher education settings, significantly changing the way students engage and learn. This issue of the JRTE also explores instructors' ability to adapt to engage their students online, and parental and family involvement in student learning.
Brugerbedømmelser af Journal of Research on Technology in Education: Engaging Learners in Emergency Transition to Online Learning During Covid-19
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Journal of Research on Technology in Education: Engaging Learners in Emergency Transition to Online Learning During Covid-19 findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Børn og unge > Læring
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik: inklusion
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Skoler > Grundskoler og skoler for mellemtrinnet
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisningsfærdigheder og undervisningsmetoder
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisningsudstyr og teknologi, e-læring
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: matematik, naturfag og teknologi > Undervisningsmidler: teknologi
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621