Jahrbuch zur Mittelstandsforschung 2/2002
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 105
- Udgivet:
- 27. maj 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 210x148x6 mm.
- Vægt:
- 180 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Jahrbuch zur Mittelstandsforschung 2/2002
Die Autoren behandeln folgende Themen: die Entwicklung junger Unternehmen in Nordrhein-Westfalen; Corporate Citizenship - empirical and theoretical approaches; die Überwindung von Kreditrestriktionen in der Gründungsphase - innovative und nicht-innovative Unternehmen im Vergleich; Erfahrungen des IfM Bonn mit einer Online-Erhebung.
Brugerbedømmelser af Jahrbuch zur Mittelstandsforschung 2/2002
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Jahrbuch zur Mittelstandsforschung 2/2002 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621