It's Not What You Say: How to Sell Your Message When It Matters Most
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 160
- Udgivet:
- 29. december 2015
- Størrelse:
- 126x15x177 mm.
- Vægt:
- 151 g.
- 3-4 uger.
- 29. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af It's Not What You Say: How to Sell Your Message When It Matters Most
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen It's Not What You Say: How to Sell Your Message When It Matters Most findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Sprog og lingvistik > Sprog: opslagsværker og generelle værker > Offentlige taler: vejledninger
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse: lederskab og motivation
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
- Jura > Jura, generelle emner