Italian Women's Experiences with American Consumer Culture, 1945–1975
- The Italian Mrs. Consumer
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 235
- Udgivet:
- 1. juli 2021
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 334 g.
- 8-11 hverdage.
- 23. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Italian Women's Experiences with American Consumer Culture, 1945–1975
This book analyzes the spread of American female consumer culture to Italy and its influence on Italian women in the postwar and Cold War periods, eras marked by the political, economic, social, and cultural battle between the United States and Soviet Union.
Brugerbedømmelser af Italian Women's Experiences with American Consumer Culture, 1945–1975
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Italian Women's Experiences with American Consumer Culture, 1945–1975 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621