Ist Unternehmensethik nur ein Marketinginstrument oder erfordert die zunehmende Globalisierung tatsachlich eine zunehmende ethische Unternehmenspolitik?
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 36
- Udgivet:
- 22. oktober 2012
- Størrelse:
- 148x210x2 mm.
- Vægt:
- 59 g.
- 2-3 uger.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Ist Unternehmensethik nur ein Marketinginstrument oder erfordert die zunehmende Globalisierung tatsachlich eine zunehmende ethische Unternehmenspolitik?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ist Unternehmensethik nur ein Marketinginstrument oder erfordert die zunehmende Globalisierung tatsachlich eine zunehmende ethische Unternehmenspolitik? findes i følgende kategorier: