Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior
- Planning, Implementation, and Control
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 389
- Udgivet:
- 28. februar 2015
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior
In today's increasingly connected business world, there is new pressure for local brands to go global, and a need for already global corporations to cater to new audiences that were previously ignored. Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior brings together the best practices for entry and expansion of global brands into Islamic countries.
Brugerbedømmelser af Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621