Irish Tourism: Image, Culture and Identity
indgår i Tourism and Cultural Change serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 1. august 2003
- Størrelse:
- 150x25x211 mm.
- Vægt:
- 499 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Irish Tourism: Image, Culture and Identity
The book explores the multi-faceted nature of the important phenomenon of Irish tourism, drawing on current work in sociology, cultural studies, ethnography, and language studies. It will provide invaluable insights into historical and contemporary tourist representations, practices and impacts and will interest researchers and practitioners.
Brugerbedømmelser af Irish Tourism: Image, Culture and Identity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Irish Tourism: Image, Culture and Identity findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Rejsebøger
- Hobby og fritid
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Antropologi > Socialantropologi og kulturantropologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Serviceerhverv > Serviceindustri og turisme
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621