De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Iranian Media

- The Paradox of Modernity

Bag om Iranian Media

This book provides an overview of the expansion of the Iranian communication system, examining the political economy of this process and arguing that the nature of Iranian media in general and the press in particular, cannot be understood simply in terms of "Islamic ideology" or the false dichotomy of "modernity" versus "tradition."

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415845359
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 264
  • Udgivet:
  • 27. februar 2013
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 490 g.
  • 2-3 uger.
  • 6. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Iranian Media

This book provides an overview of the expansion of the Iranian communication system, examining the political economy of this process and arguing that the nature of Iranian media in general and the press in particular, cannot be understood simply in terms of "Islamic ideology" or the false dichotomy of "modernity" versus "tradition."

Brugerbedømmelser af Iranian Media



Find lignende bøger
Bogen Iranian Media findes i følgende kategorier: