Investigating The Pedagogy Of Mathematics: How Do Teachers Develop Their Knowledge?
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 368
- Udgivet:
- 30. september 2014
- Størrelse:
- 160x235x25 mm.
- Vægt:
- 666 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Investigating The Pedagogy Of Mathematics: How Do Teachers Develop Their Knowledge?
This book responds to the growing interest in the scholarship of mathematics teaching; over the last 20 years the importance of teachers' knowledge for effective teaching has been internationally recognised.
Brugerbedømmelser af Investigating The Pedagogy Of Mathematics: How Do Teachers Develop Their Knowledge?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Investigating The Pedagogy Of Mathematics: How Do Teachers Develop Their Knowledge? findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621