Investigating Chinese HE EFL Classrooms
- Using Collaborative Learning to Enhance Learning
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 310
- Udgivet:
- 4. november 2014
- Udgave:
- 2015
- Størrelse:
- 166x243x19 mm.
- Vægt:
- 614 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Investigating Chinese HE EFL Classrooms
This book presents a study on corpus-driven distribution as the main method of prediction, concentrating on individual semantic features to predict the senses of non-defined words by using corpora and tools, such as the Chinese Gigaword Corpus, HowNet, Chinese Wordnet, and XianDai HanYu CiDian (Xian Han).
Brugerbedømmelser af Investigating Chinese HE EFL Classrooms
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Investigating Chinese HE EFL Classrooms findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621