De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Introduction to Sport Marketing

Now in a fully revised and updated third edition, Introduction to Sport Marketing is a clear, straightforward and concise introduction to the theory and practice of sport marketing, and the only sport marketing textbook you will ever need.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032488943
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 410
  • Udgivet:
  • 29. marts 2024
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 174x244x21 mm.
  • Vægt:
  • 828 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 4. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Introduction to Sport Marketing

Now in a fully revised and updated third edition, Introduction to Sport Marketing is a clear, straightforward and concise introduction to the theory and practice of sport marketing, and the only sport marketing textbook you will ever need.

Brugerbedømmelser af Introduction to Sport Marketing



Find lignende bøger
Bogen Introduction to Sport Marketing findes i følgende kategorier: