Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 435
- Udgivet:
- 4. maj 2017
- Udgave:
- 42017
- Størrelse:
- 289x220x31 mm.
- Vægt:
- 1412 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce
and a Companion Website that includes EC support technologies as well as online files.The book is organized into 12 chapters grouped into 6 parts. Part 2 focuses on EC Applications, while Part 3 looks at Emerging EC Platforms, with two new chapters on Social Commerce and Enterprise Social Networks.
Brugerbedømmelser af Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621