Introducing Management in a Global Context
indgår i Global Management Series serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 8. september 2015
- Størrelse:
- 191x248x21 mm.
- Vægt:
- 492 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Introducing Management in a Global Context
Covering the major management disciplines, Introducing Management in a Global Context provides an introductory overview of key topic areas and to glimpse the latest research in domains such as strategy, technology and change, economics and development, politics and the social world, marketing, ethics and corporate decision making.
Brugerbedømmelser af Introducing Management in a Global Context
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Introducing Management in a Global Context findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621