Interpreting Communicative Language Teaching
- Contexts and Concerns in Teacher Education
indgår i Yale Language Series serien
indgår i Yale Language (YUP) serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 10. april 2002
- Størrelse:
- 156x235x17 mm.
- Vægt:
- 434 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Interpreting Communicative Language Teaching
This collection of writings highlights some of the work being done in the USA and abroad to make communicative competence an attainable goal. The contributors examine what has come to be known as communicative language teaching, or CLT, from the perspectives of teachers and teacher educators.
Brugerbedømmelser af Interpreting Communicative Language Teaching
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Interpreting Communicative Language Teaching findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621