De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Interpreting Audiences

- The Ethnography of Media Consumption

Bag om Interpreting Audiences

In this comprehensive guide to important developments in the study of media reception, Shaun Moores reviews a wide range of qualitative audience research and charts the emergence of a critical ethnographic perspective on everyday consumer practices.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803984479
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 26. oktober 1993
  • Størrelse:
  • 235x159x12 mm.
  • Vægt:
  • 266 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Interpreting Audiences

In this comprehensive guide to important developments in the study of media reception, Shaun Moores reviews a wide range of qualitative audience research and charts the emergence of a critical ethnographic perspective on everyday consumer practices.

Brugerbedømmelser af Interpreting Audiences



Find lignende bøger
Bogen Interpreting Audiences findes i følgende kategorier: