Internetportale als Marketinginstrument - Konzeption eines Regioportals fur das Markgraflerland
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 234
- Udgivet:
- 31. juli 2012
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 308 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Internetportale als Marketinginstrument - Konzeption eines Regioportals fur das Markgraflerland
Diplomarbeit aus dem Jahr 2005 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1.3, Hochschule Furtwangen , Sprache: Deutsch, Abstract: Die Aufgabe im Rahmen der Diplomarbeit bestand darin, ein ganzheitliches Konzept für ein regionales Internetportal am Beispiel Markgräflerland zu schaffen. Es sollten dabei insbesondere marketingtechnische Potentiale analysiert und wesentliche Kriterien
Brugerbedømmelser af Internetportale als Marketinginstrument - Konzeption eines Regioportals fur das Markgraflerland
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Internetportale als Marketinginstrument - Konzeption eines Regioportals fur das Markgraflerland findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621