Internet-Marketing Und Electronic Commerce
- Grundlagen - Rahmenbedingungen - Instrumente
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 262
- Udgivet:
- 29. november 2001
- Udgave:
- 222001
- Størrelse:
- 244x170x14 mm.
- Vægt:
- 426 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Internet-Marketing Und Electronic Commerce
Wolfgang Fritz zeigt, wie das Internet unser herkömmliches Marketing-Verständnis verändert und wie es als neues Instrument des Marketing und des Electronic Commerce erfolgreich eingesetzt werden kann. Dabei kommen alle Aspekte des Marketing-Managements zur Sprache.
Die 2. Auflage wurde überarbeitet und um aktuelle Entwicklungen wie Viralmarketing, Permission Marketing, Multichannel-Strategien, E-CRM sowie um weitere Fallstudien ergänzt.
Die 2. Auflage wurde überarbeitet und um aktuelle Entwicklungen wie Viralmarketing, Permission Marketing, Multichannel-Strategien, E-CRM sowie um weitere Fallstudien ergänzt.
Brugerbedømmelser af Internet-Marketing Und Electronic Commerce
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Internet-Marketing Und Electronic Commerce findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621