Internet-Geschaftsmodell Virtuelle Community
- Analyse Zentraler Erfolgsfaktoren Unter Verwendung Des Partial-Least-Squares (Pls)-Ansatzes
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 591
- Udgivet:
- 25. november 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x35 mm.
- Vægt:
- 798 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Internet-Geschaftsmodell Virtuelle Community
Gregor Panten analysiert, wie sich der Erfolg von Geschäftsmodellen im Internet messen lässt und welche community-spezifischen Faktoren den Erfolg beeinflussen. Er untersucht, in welchem Maße es den Unternehmen gelingt, Nutzer zu gewinnen, zu binden und mit ihnen Umsätze zu erzielen und welche Faktoren für die freiwillige Bindung von Nutzern an einen Anbieter entscheidend sind. Dadurch werden die wesentlichen Stärken und Schwächen des Internet-Geschäftsmodells Virtuelle Community identifiziert und ihre Ursachen aufgezeigt.
Brugerbedømmelser af Internet-Geschaftsmodell Virtuelle Community
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Internet-Geschaftsmodell Virtuelle Community findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621