Interne Kundenorientierung Des Controllerbereichs
- Messung - Erfolgsauswirkungen - Determinanten
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 277
- Udgivet:
- 27. marts 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x17 mm.
- Vægt:
- 390 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Interne Kundenorientierung Des Controllerbereichs
Auf der Grundlage einer fundierten Befragung von 415 in Deutschland tätigen Unternehmen führt Dennis Spillecke eine Messung der internen Kundenorientierung des Controllerbereichs durch und untersucht deren Auswirkungen auf die Beziehung zwischen Management und Controllerbereich, auf die Nutzungsintensität von Controllerleistungen sowie auf den Controller- und den Unternehmenserfolg.
Brugerbedømmelser af Interne Kundenorientierung Des Controllerbereichs
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Interne Kundenorientierung Des Controllerbereichs findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621