Internationales Vertriebsmanagement Fur Industrieguter
- Handlungsimplikationen Aus Dem Blickwinkel Internationaler Tochtergesellschaften Und Vertretungen
indgår i Marketing-Management serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 378
- Udgivet:
- 27. juni 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 148x210x23 mm.
- Vægt:
- 531 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Internationales Vertriebsmanagement Fur Industrieguter
Am Beispiel des internationalen Industriegütervertriebs untersucht Christian Schmitz, die Zusammenarbeit zwischen Herstellern und internationalen Vertriebspartnern. Im Mittelpunkt stehen die Konzeptualisierung und Operationalisierung des Konstrukts "Channel Member Satisfaction". Der Autor analysiert, welche internen und externen Determinanten aus lokaler Sicht der Vertriebspartner die Qualität der Zusammenarbeit bestimmen, und präsentiert Ansätze zur Vertriebsgestaltung, um die Zusammenarbeit zwischen Herstellern und ihren Vertriebspartnern zu verbessern.
Brugerbedømmelser af Internationales Vertriebsmanagement Fur Industrieguter
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Internationales Vertriebsmanagement Fur Industrieguter findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621