Internationale Wahrnehmung von Urheberrechten an Musikwerken
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 248
- Udgivet:
- 2. januar 2023
- Udgave:
- 23001
- Størrelse:
- 148x14x210 mm.
- Vægt:
- 326 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Internationale Wahrnehmung von Urheberrechten an Musikwerken
Dieses Open-Access-Buch adressiert die durch Globalisierung und Digitalisierung zunehmende Internationalisierung der Wahrnehmung von Urheberrechten. Musikverlage, aber auch Urheber sehen sich dabei zwar der Option einer selbstbestimmten internationalen Wahrnehmung ihrer Urheberrechte gegenüber. Gleichzeitig ist dieser Schritt aber mit großen betriebswirtschaftlichen, technischen und rechtlichen Herausforderungen und Unsicherheiten behaftet. Dieses Buch soll an der Schnittstelle zwischen Wissenschaft und Praxis die Grundlagen, Konzepte und Technologien internationaler Verwertung vermitteln. Dabei strukturiert es sich entlang des Lebenszyklus, beginnend mit der Mitgliedschaft bei Verwertungsgesellschaften, über Werk- und Nutzungsmeldungen bis hin zu Abrechnungsprüfungen und Reklamationen.
Brugerbedømmelser af Internationale Wahrnehmung von Urheberrechten an Musikwerken
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Internationale Wahrnehmung von Urheberrechten an Musikwerken findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Hobby og fritid
- Kunst og kultur > Kunst og kultur: generelle emner
- Sprog og lingvistik
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
- Lægevidenskab og sygepleje
- Geofag, geografi og miljøvidenskab
- Idræt og udendørsaktiviteter
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
- Livsstil, hobby og fritid
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621