Internationale Virksomhedscases
- Med supplerende analysemodeller og værktøjer
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 476
- Udgivet:
- 3. august 2022
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 175x240x32 mm.
- Vægt:
- 1008 g.
- 1-3 hverdage.
- 20. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Internationale Virksomhedscases
Evnen til at foretage koblinger mellem teori og praksis er af afgørende betydning for at udvikle sig til at blive en kompetent problemløser.
Ved at arbejde med relevante og komplekse problemstillinger i danske virksomheder, der opererer internationalt, kan den studerende afprøve den tillærte viden og dermed opnå en øget praktisk indsigt i de teoretiske internationale værktøjers muligheder og begrænsninger.
Internationale virksomhedscases vil derfor være et vigtigt supplement til de mere teoretiske lærebøger, og casesamlingen kan hjælpe de studerende med at omsætte teorier og modelværk til praktiske og realistiske anbefalinger til de respektive virksomheders øverste ledelse.
Bogen indeholder udvalgte cases, som spænder fra OMX Copenhagen 25-virksomheder til mellemstore virksomheder, både reelle og fiktive, der muliggør inddragelse af en række problemstillinger i forhold til undervisningens faglige indhold, læringsmål og pensumlister. Bogen har derfor en relativ bred faglig temaramme, og der er lagt vægt på casenes instruktive karakter i en pædagogisk og praktisk sammenhæng.
Internationale virksomhedscases indeholder yderligere en lang række centrale og anvendelige værktøjer og modeller samlet i appendix samt en udvidet principdisposition for en international marketingplan samt henvisninger til opdaterede informationskilder om internationale markedsforhold. Herved opnår den studerende at få en samlet international værktøjskasse – der umiddelbart er klar til anvendelse.
Bogen henvender sig især til internationalt orienterede undervisningsfag og uddannelser på bachelorniveau i lidt bredere forstand, bl.a. på en række HA-uddannelseslinjer, flere erhvervsakademiuddannelser samt HD-områder.
Ved at arbejde med relevante og komplekse problemstillinger i danske virksomheder, der opererer internationalt, kan den studerende afprøve den tillærte viden og dermed opnå en øget praktisk indsigt i de teoretiske internationale værktøjers muligheder og begrænsninger.
Internationale virksomhedscases vil derfor være et vigtigt supplement til de mere teoretiske lærebøger, og casesamlingen kan hjælpe de studerende med at omsætte teorier og modelværk til praktiske og realistiske anbefalinger til de respektive virksomheders øverste ledelse.
Bogen indeholder udvalgte cases, som spænder fra OMX Copenhagen 25-virksomheder til mellemstore virksomheder, både reelle og fiktive, der muliggør inddragelse af en række problemstillinger i forhold til undervisningens faglige indhold, læringsmål og pensumlister. Bogen har derfor en relativ bred faglig temaramme, og der er lagt vægt på casenes instruktive karakter i en pædagogisk og praktisk sammenhæng.
Internationale virksomhedscases indeholder yderligere en lang række centrale og anvendelige værktøjer og modeller samlet i appendix samt en udvidet principdisposition for en international marketingplan samt henvisninger til opdaterede informationskilder om internationale markedsforhold. Herved opnår den studerende at få en samlet international værktøjskasse – der umiddelbart er klar til anvendelse.
Bogen henvender sig især til internationalt orienterede undervisningsfag og uddannelser på bachelorniveau i lidt bredere forstand, bl.a. på en række HA-uddannelseslinjer, flere erhvervsakademiuddannelser samt HD-områder.
Brugerbedømmelser af Internationale Virksomhedscases
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621