De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Internationale Marktsegmentierung Im Automobilmarketing

Bag om Internationale Marktsegmentierung Im Automobilmarketing

Der Autor zeigt Wege für zielgruppenorientierte internationale Strategien im Automobilmarketing auf und erarbeitet ein umfassendes mehrdimensionales Modell zur internationalen Segmentierung des Automobilmarktes.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824464692
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 435
  • Udgivet:
  • 18. august 1997
  • Udgave:
  • 1997
  • Størrelse:
  • 210x148x24 mm.
  • Vægt:
  • 549 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 24. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Internationale Marktsegmentierung Im Automobilmarketing

Der Autor zeigt Wege für zielgruppenorientierte internationale Strategien im Automobilmarketing auf und erarbeitet ein umfassendes mehrdimensionales Modell zur internationalen Segmentierung des Automobilmarktes.

Brugerbedømmelser af Internationale Marktsegmentierung Im Automobilmarketing



Find lignende bøger
Bogen Internationale Marktsegmentierung Im Automobilmarketing findes i følgende kategorier: