International Tourism and Hospitality in the Digital Age
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 340
- Udgivet:
- 30. april 2015
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Tourism and Hospitality in the Digital Age
The economy of many countries depends on the ability to attract visitors and maintain a distinct edge in a highly competitive market. Highlighting comparative research that explores the cross-cultural contexts and societal implications of tourism, this title brings together the best practices for growth, development, and strategic management within the tourism and hospitality industries.
Brugerbedømmelser af International Tourism and Hospitality in the Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Tourism and Hospitality in the Digital Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621