De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

International Sport Marketing

- Issues and Practice

Bag om International Sport Marketing

This book examines the most important trends and developments in contemporary sport marketing around the world, shining new light on the importance of marketing and markets as the drivers of international sport business.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367151096
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 29. april 2019
  • Størrelse:
  • 242x163x15 mm.
  • Vægt:
  • 478 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af International Sport Marketing

This book examines the most important trends and developments in contemporary sport marketing around the world, shining new light on the importance of marketing and markets as the drivers of international sport business.

Brugerbedømmelser af International Sport Marketing



Find lignende bøger
Bogen International Sport Marketing findes i følgende kategorier: