International Retailers' Performance in Host Countries
- The Roles of Strategies, Consumer Perceptions and the Local Environment
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 165
- Udgivet:
- 3. maj 2018
- Udgave:
- 12018
- Vægt:
- 2504 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Retailers' Performance in Host Countries
Lukas Morbe sheds light on important antecedents of international retailers' local performance including international strategies and their local implementation, local consumers' perceptions as well as the wider country- and format-specific environment.
Brugerbedømmelser af International Retailers' Performance in Host Countries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Retailers' Performance in Host Countries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621