International Perspectives on Teacher Knowledge, Beliefs and Opportunities to Learn
- TEDS-M Results
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 592
- Udgivet:
- 27. august 2016
- Udgave:
- 12014
- Størrelse:
- 235x155x31 mm.
- Vægt:
- 9007 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af International Perspectives on Teacher Knowledge, Beliefs and Opportunities to Learn
This book reviews the Teacher Education and Development Study: Learning to Teach Mathematics, which tested 23,000 primary and secondary level math teachers from 16 countries on content knowledge and asked their opinions on beliefs and opportunities to learn.
Brugerbedømmelser af International Perspectives on Teacher Knowledge, Beliefs and Opportunities to Learn
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen International Perspectives on Teacher Knowledge, Beliefs and Opportunities to Learn findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621