De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

International Perspectives of Marketing Theory

Bag om International Perspectives of Marketing Theory

This four-volume major work brings together the key articles on marketing theory, with a distinctive focus on international developments in the field.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446273609
  • Indbinding:
  • Boxset
  • Sideantal:
  • 1688
  • Udgivet:
  • 12. december 2013
  • Størrelse:
  • 156x234x124 mm.
  • Vægt:
  • 3090 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af International Perspectives of Marketing Theory

This four-volume major work brings together the key articles on marketing theory, with a distinctive focus on international developments in the field.

Brugerbedømmelser af International Perspectives of Marketing Theory



Find lignende bøger
Bogen International Perspectives of Marketing Theory findes i følgende kategorier: